מחאת הארנונה בבית שמש • "הכל בגלל החרדים הפרזיטים" • האזינו

    דוד לזר 3 Comment on מחאת הארנונה בבית שמש • "הכל בגלל החרדים הפרזיטים" • האזינו
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תושבי בית שמש מתכוונים לצאת במחאה נגד ראש העיר משה אבוטבול ונגד עיריית בית שמש על החלטתם לעלות את תשלום הארנונה בעיר ב5 %.

    המחאה מונהגת על ידי פעילים חילונים – תושבי רמת בית שמש ויש מבניהם שמחברים את המאבק הנוכחי עם מחלוקת העבר בין החרדים לחילונים בעיר, לדבריהם, "בגלל החרדים הפרזיטים אנחנו החילונים נצטרך לשלם ארנונה יקרה יותר", כך נכתב על יד אחד ממארגני המחאה.

    בית שמשמ ג

    כזכור, ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול הודיע לפני כשבועיים לחבר מועצת העיר מרדכי דירנפלד על השעייתו מתפקידו כממונה על תיק הכספים בעקבות התנגדותו לצו הארנונה.

    "לאור הצבעתך כנגד החלטת הנהלת הקואליציה האחרונה שהתקבלה לתמוך בצו הארנונה כפי שהתקבל על ידי גזברות העירייה, ובפרט יציאתך בפומבי ובתקשורת כנגד החלטת ראש העיר וועדת ההנהלה, תוך סילוף דברים ועובדות, הנני להשעות אותך כממונה תיק הכספים עד לבירור הנושא", כתב אבוטבול במכתב הפיטורין.

    בית שמש 4

    הבוקר (ראשון) ב'מדברים אקטואליה' עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב'קול חי' שוחחו שנים מתושבי העיר, האחת חילונית אתי בן עמי – סויסה, פעילת חברתית ממארגני ההפגנה והשני חרדי, משה איפרגן, תושב רמת בית שמש ג'.

    השניים העלו את מצוקת הארנונה בעיר ודנו בחיבור בין המחאה הנוכחית למחלוקת העבר בין החרדים לחילונים בעיר.

    את תגובת עיריית בית שמש הביא לשידור חבר מועצת העיר מטעם דגל התורה ישראל סילברסטון שהביא נתונים שמראים בברור כי דווקא החילונים בעיר – הם אלו שעולים יותר לקופת העירייה.

    האזינו לראיון המלא:



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      כאילו שהחרדים מרוצים מעירייה? העוולה של אי הגדלת טבלת ההנחות זועקת לשמים !!!!!!!!!!! במקום שתושב בני ברק אלעד ומודעין עילית שהם בעלי סציו אקנומי נמוך יותר זכאי ל90אחוז הנחה. בבית שמש בככל לא זכאי! ומשלם כ4000 שח יותר!! 1000 אחוז יותר מכל הארץ! למה ??????

    2. 2

      רפאל בן לולו קודם תלמד איך כותבים עברית……………
      אנחה?!

    3. 1

      עם עובדות לא מתווכחים: הארנונה תענה לכולנו ביוקר, כולל סילברסטיין שבישיבת המועצה הוכיח מספרית כי לא רק 5% יעלו אלא גם בעלי העסקים יאלצו לייקר עלויות, ולכן המלחמה היא של כולנו, חרדים וחילונים כאחד. ושאלה קטנה: איפה אריה דרעי ש"המליך" עלינו את אבוטבול, כך דואגים לשקופים?